
Általános Szerződési Feltételek
Az Általános Szolgáltatási Feltételek („ÁSZF”) tartalmazzák Angyalok Konyhája Kft. 1013 Budapest Attila út 27. Adószám: 12648151-2-41, mint Szolgáltató (“Szolgáltató”) által üzemeltetett honlap használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket. Kérjük, hogy csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre (nem minősül írásba foglalt szerződésnek), magatartási kódexre nem utal.
Szolgáltató adatai:
A Szolgáltató neve: Angyalok Konyhája Kft.
A Szolgáltató székhelye: 1013 Budapest, Attila út 27.
A Szolgáltató elérhetősége, az igénybe Vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: info@angyalokkonyhaja.hu
cégjegyzék száma: 01-09-696591
Adószáma: 12648151-2-41
Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve (cégbíróság): Fővárosi Cégbíróság
Telefonszáma: +36 30 475 9363
A szerződés nyelve: magyar
Alapvető rendelkezések
A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.
Hatálya
Jelen ÁSZF 2025. 06. 01. napjától hatályos, és visszavonásig érvényes. Az ÁSZF rendelkezései minden, a Szolgáltató által üzemeltetett weboldal, webshop, szolgáltatás használatára, valamint a felek között létrejött szerződésre alkalmazandók. A felhasználó a szolgáltatás igénybevételével elfogadja az ÁSZF feltételeit.
Az ÁSZF módosítása
A Szolgáltató jogosult jelen Általános Szerződési Feltételeket bármikor egyoldalúan módosítani. A módosításokról a Szolgáltató a felhasználókat a [weboldalon történő közzététel, e-mailes értesítés – válasszon] útján értesíti. A módosítások a közzétételt követően lépnek hatályba, kivéve, ha a közzététel más időpontot határoz meg. A módosításokat követően a szolgáltatás további használata a módosított ÁSZF elfogadását jelenti.
Rendelkezésre állás.
A Szolgáltató az ÁSZF mindenkori hatályos változatát a felhasználók számára folyamatosan, bárki számára hozzáférhető módon, elektronikus formában elérhetővé teszi a https://www.angyalokkonyhaja.hu/aszf. A felhasználó köteles a szolgáltatás igénybevétele előtt az ÁSZF aktuális tartalmát megismerni.
Adatkezelési szabályok
Az adatvédelmi tájékoztatónk itt érhető el: https://www.angyalokkonyhaja.hu/hu/adatkezelesi-tajekoztató
Megvásárolható szolgáltatások köre:
Étkezési szolgáltatást nyújtó programok, étkezésterápiás és dietetikai tanácsadás, Ételkiszállítási szolgáltatás
A szolgáltatások csak online vásárolhatóak meg. A szolgáltatások ára tartalmazza a 27 % Áfát.
A honlapon a Szolgáltató részletesen feltünteti a szolgáltatás nevét, leírását és árát. A szolgáltatás adatlapján megjelenített képek csak illusztrációként szerepelnek.
Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja Felhasználókat az akció időtartamáról.
Rendelés menete
Amennyiben a rendelés a az „Érdeklődöm gomb” megnyomásával , vagy telefonos, vagy emaillel történő felületen történik, a felhasználó megadja az elérhetőségét és munkatársaink megkeresik és tájékoztatják az igénybe venni kívánt szolgáltatás részleteiről. A rendelés utána történik szóbeli vagy írásbeli nyilatkozat alapján a szolgáltatás kifizetésével és egy együttműködési megállapodás írásban történő jóváhagyásával.
Amennyiben a rendelés közvetlenül a szolgáltatás megvételére irányuló gomb megnyomásával történik, a felhasználó közvetlenül fizetőfelületre kerül. Itt megadja az adatait és azok jóváhagyása után a hivatalos és biztonságos SimplePay rendszeren keresztül fizet.
Fizetési lehetőségek, szállítási módok leírása
Online vásárláskor a felhasználó átkerül a SimplePay biztonságos fizetést garantáló oldalára, ahol a fizetés megkezdéséhez a kártyaadatait szükséges megadnia.
Egyéb esetekben lehetőség van utalásra ezt, ilyenkor a penzugy@angyalokkonyhaja.hu címen egyeztetésre kerülnek a részletek.
A Szolgáltató a felhasználó (továbbiakban Vevő) online megrendelésének megérkezését a Vevő felé elektronikus úton haladéktalanul visszaigazolja. Ezért Amennyiben e visszaigazolás az igénybe Vevő megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül a Vevőhöz nem érkezik meg, a Vevő mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól. megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve az igénybe Vevőhöz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. A fenti szabályoktól eltérhetnek a felek, ha ebben megállapodtak.
A teljesítés
A megrendelések feldolgozása 2 munkanapon belül megtörténik
A Szolgáltató és a Vevő a teljesítés időpontjában és időtartamában megállapodnak és a teljesítésre ezekben az időpontokban kerül sor.
Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szolgáltatáshoz tartozó meghatározott termék nem áll rendelkezésére, vagy a tanácsadást végző munkatárs akadályoztatva van, erről a Vevőt haladéktalanul tájékoztatja, valamint Vevő által fizetett összeget legkésőbb harminc napon belül visszatéríti.
Kiszállítás
Ételkiszállítási szolgáltatás igénybevétele esetén az ételek egyedi azonosító címkével ellátva, adagonként kerülnek - egyszer használatos engedéllyel rendelkező eszközökben - kiszállításra. Az egyedi azonosító címkéken a következő adatok kerülnek feltüntetésre: az étel neve, összetevői (allergének csillaggal jelölve), a kiszállítás ideje, a fogyaszthatósági idő, és a tárolási hőmérséklet.
Kiszállítást végző cég:
Cégnév: Ezüst Kisangyal Kft.
Székhely: 1191 Budapest, Mikes utca 1.
Adószám: 24063915-2-43
Cégjegyzékszám: 01-09-988709
Képviseli: Csányi Gergely
Telefonszám: +36 30 434 5302
A kiszállítás tárgynap reggel 7: 00 - 13 óra között történik. Konkrét időpontra történő kiszállítást az ár nem tartalmaz. Amennyiben a vevő sem személyesen, sem telefonon nem elérhető ebben az időszakban a megrendeléskor megjelölt kiszállítási helyen, a csomagot a címen elhelyezzük és további felelősséget nem vállalunk érte.
Az ételek minőségéért abban az esetben vállalunk felelősséget, amennyiben a kiszállítást követően azonnali hűtésre kerülnek 0 - +5 celsius fok közötti hőmérsékleten, és fogyasztásig az eredeti, zárt csomagolásban maradnak. A melegen fogyasztásra kerülő ételeket felforrósításakor az étel belsejében a hőmérséklet legalább 30 másodpercig el kell érje a 75 celsius fokot . A megmaradt étel maximum 30 perc elteltével ismét hűtőbe kerül, és legfeljebb még egy alkalommal kerül felmelegítésre.
Elállás joga
A megrendeléstől való elállásra a tárgynapot megelőző 2 munkanap reggel 5 óráig van lehetőség. A már kifizetett összeg egyenlegként jóváírásra, vagy visszatérítésre kerül a Vevő igénye szerint.
Az elállási időn túli lemondás esetén a megrendelés teljes összegét ki kell fizetni.
Étkezési szolgáltatást nyújtó programokra és az ételkiszállítási szolgáltatás termékeire természetüknél fogva - nem tartós élelmiszerek, higiéniai vagy egészségügyi okból vissza nem szolgáltatható termékek - nem vonatkozik a termék visszaküldési jog (45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet).
Panaszkezelés
Panasznak minősül a Szolgáltató tevékenységével, szolgáltatásával, termékével - vagy mulasztásával szemben felmerülő minden olyan kifogás, amelyben a panaszos egyértelműen a Szolgáltató eljárását (különösen: szolgáltatási, ügyintézési, - nyilvántartási hiba) vagy a termék minőségét kifogásolja.
Nem minősül panasznak, ha az ügyfél általános tájékoztatást, véleményt vagy állásfoglalást igényel.
Panaszos lehet a Szolgáltató szolgáltatási tevékenységének igénybe Vevője (Vevő), azaz azok, akik megrendelik termékeit.
Panasz esetén eljárhat meghatalmazott útján is. Amennyiben meghatalmazott útján jár el, úgy a meghatalmazásnak a polgári perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvényben foglalt követelményeknek kell eleget tenni. A panasz képviselő vagy meghatalmazott útján történő benyújtása esetén az Angyalok Konyhája Kft. vizsgálja a benyújtási jogosultságot, amelyet a benyújtó meghatalmazással igazol. Bejelentésre szolgáló nyomtatvány alkalmazása esetén a panaszos neve mellett fel kell tüntetni a panaszos törvényes, illetve meghatalmazotti képviselőjeként eljáró, panaszbenyújtó természetes személy nevét is.
A panasz bejelentésének módjai
Elektronikus levélben az info@angyalokkonyhaja.hu címen, vagy
Postai levélben a 1013 Budapest, Attila út 27. 1/3. címen.
Panaszkezeléssel kapcsolatos döntés közlése
A Szolgáltató a panasz ügyben hozott érdemi döntését pontos, közérthető és egyértelmű indokolással ellátva és azt írásba foglalva továbbítja a panaszos részére.
Ha az érdemi döntést közlő dokumentum jogszabályra hivatkozik, a jogszabályhely megjelölése mellett annak érdemi rendelkezését is ismerteti.
A panasz elutasítása, vagy a panasz kivizsgálására előírt 30 napos törvényi válaszadási határidő eredménytelen eltelte esetén az ügyfél az alábbi testületekhez, illetve hatóságokhoz fordulhat:
Budapest Főváros Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Főosztályához (Cím: 1051 Budapest, Sas u.19. III. em.) vagy a területileg illetékes járási hivatalokhoz. Elérhetőségeket itt találhatnak: jarasinfo.gov.hu.
Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Budapesti Békéltető Testülethez (Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.; www.bekeltetes.hu), vagy az ügyfél döntése alapján a polgári perrendtartás szabályai szerinti bírósághoz.
8.5. Az Angyalok Konyhája Kft. a panaszt és az arra adott választ 1 hónapig őrzi meg.
Vegyes rendelkezések
Szolgáltató és Felhasználó/Vevő vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni.
A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről Fulfillment szolgáltatás webshopok számára szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.
Budapest, 2025.06. hó 01.nap